miercuri, 11 august 2010

Tigarete din foi cu branza( sigara börek)

Sigara börek sau pe romaneste tigarete din foi cu branza, sunt niste produse de patiserie savuroasee pe care eu le ador!!reteta este foarte simpla:

İngrediente:
-2 foi yufka(se gasesc la carrefour)
-500 de gr de branza de oaie sarata(sau se poate folosi orice fel de branza sarata)
-patrunjel(eu nu am folosit)
-ulei pt prajit


amestecam branza faramitata cu patrunjelul.
se pregatesc foile, eu am avut intregi pe care le-am feliat in 12 triunghiuri dar in comert se gasesc gata feliate.
formam tigaretele intorcand marginile.


rulam bine sa fim siguri ca nu fuge branza prin tigaie:) si le prajim in ulei bine incins



si asa arata dupa prajire!


sunt delicioase si-mi amintesc de prima vizita in istanbul :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu