duminică, 5 septembrie 2010

Supa crema de pui cu legume

Reteta o am de la o prietena ce locuieste in istanbul si cu aceasta ocazie, ii multumesc pt aceasta minunata reteta de supa care a devenit preferata mea si a sotului!e pur si simplu delicioasa!


İngrediente:
-un piept de pui
-2 cartofi
-2 morcovi
-o ceapa(eu am uitat de ea)
-1 pastarnac
-2 cuburi de pui Maggi
-2 linguri de fidea
-sare
-piper rosu
-o lingurita margarina
-rosii la conserva sau 3 rosii proaspete taiate cuburi


Carnea de pui se spala si se pune la fiert impreuna cu legumele in 3 l de apa rece, cu un praf de sare.
Dupa ce au fiert, se ia vasul de pe foc, se scot legumele si carnea si se strecoara zeama.


Carnea de pui si legumele se mixeaza in robot pana devin pasta, apoi se adauga in oala cu supa(eu am tocat puiul bucatele mici mici iar legumele le-am pisat cu furculita:D fiindca robotul meu de bucatarie s-a stricat:((...).
Separat,calim rosiile in margarina si le lasam sa fiarba la foc mic timp de 5 minute.


Turnam compozitia si rosiile in oala cu supa, adaugam cuburile de pui maggi, fideaua si putin piper rosu si lasam sa fiarba pana fideaua este fiarta!Daca va place puteti presara patrunjel verde tocat si crutoane de paine.