vineri, 17 septembrie 2010

Prajitura cu prune(Erik tartı)

Reteta am gasit-o in revista Food and travel si am zis ca neaparat trebuie sa o incerc si eu!este foarte simplu de preparat, gustoasa si aspectuasa(in revista:D)si cu toate astea tin sa precizez ca undeva am gresit deoarece nu mi-a crescut suficient!dar a fost buna si asa!

İngrediente:

-90 gr zahar
-1 ou
-40 ml ulei
-55 ml lapte
-140 gr faina
-1 lingurita praf de copt
-1 lingurita zahar vanilat
-6-7 prune
-marmelada (eu n-am avut dar am pus gem)


İncalzim cuptorul la 180 grade!Separat mixam zaharul cu oul, dupa care adaugam toate ingredientele in afara de prune si marmelada si mixam bine!Taiem prunele in jumatati si le scoatem samburii!


Tapetam un vas cu hartie de copt, adaugam compozitia si ornam cu prune!


Bagam la cuptor pentru 30 de minute!Dupa ce s-a racit putin, ungem prajitura cu gem sau marmelada!