marți, 5 octombrie 2010

Salata cu piept de pui

Cum aveam prin frigider un piept de pui si legume, am zis sa prepar o salata cu aceste ingrediente.Sincera sa fiu am venit de la servici foarte obosita si nu aveam chef sa stau foarte mult prin bucatarie.İnitial am zis ca nu voi scrie reteta ca banuiesc ca stim cu totii sa preparam o salata, insa apoi i-am tras cateva poze totusi si am zis sa fie acolo:D

İngrediente(in functie de preferinte)
-1 piept de pui
-oregano
-ulei de masline
-1 salata verde
-ardei gras rosu am avut eu
-castraveti
-rosii
-porumb
-o lingura maioneza
-o lingura iaurt
-mustar

Spalam bine pieptul de pui si-l curatam de pielite.il condimentam cu sare si oregano si-l punem pe grill


İntre timp spalam salata bine si o taiem bucati mari.Tocam rosiile, castravetii si ardeii cuburi.Dupa ce s-a facut si carnea, o taiem fasii




Adaugam porumbul la conserva, ulei,condimentam cu sare si piper dupa gust.Am amestecat o lingura de maioneza cu una de iaurt, o lingura de mustar si am servit cu mare pofta!