vineri, 1 octombrie 2010

Supa de rosii

Am profitat de faptul ca am mai gasit rosii mari si carnoase de la tarani si am zis sa fac o supa de rosii.Desi ne place foarte mult aceasta supa este prima data cand fac pe anul asta!

Avem nevoie de:
-2 kg de rosii
-2 linguri faina( n-am tras-o in poza ca asteptam sa vina sotul cu ea de la magazin:D)
-50 gr unt
-sare
-piper
-cascaval pt servire(mie imi place fara dar sotul e innebunit dupa supa de rosii cu cascaval razuit)


Curatam rosiile de coaja si le dam pe razatoare.Le punem la fiert timp de 5-10 minute, dupa care le strecuram de pulpa si seminte.İntr-o oala punem untul si faina, amestecam si turnam sucul de rosii.Daca vi se pare ca nu e suficient de rosie, puteti adauga o lingura de pasta de rosii pentru culoare, la mine nu a fost nevoie.Condimentam dupa gust.Se poate servi cu cascaval ras sau crutoane.



Foarte gustoasa, acum imi pare rau ca nu n-am profitat toata vara de rosii carnoase si zemoase:(