vineri, 17 septembrie 2010

Porc in stil chinezesc

Ne plac foarte mult preparatele chinezesti si ori de cate ori avem putin timp liber, mergem la un restaurant cu specific chinezesc de aici din istanbul.Este un restaurant micut, putin cam aglomerat de trebuie sa asteptam la usa sa se elibereze o masuta ...dar merita!!!e singurul din istanbul de care suntem extrem de multumiti.De curand am servit un pui cu legume prajite si ananas care mi-a placut atat de mult, incat am incercat si eu acasa,dar cu carne de porc.Rezultatul a fost satisfacator iar retata am improvizat-o eu!

İngrediente:

-200 gr carne de porc slaba
-1 ardei iute
-3 linguri mazare
-1 ceapa alba
-1/2 ceasca ananas cubulete
-ghimbir
-2lingurite amidon
-2 lingurite vin alb
-1 lingurita sos de soia
-3 linguri ulei
-sare dupa gust



Taiem carnea fasii subtiri si o amestecam cu amidonul si vinul.


Se incinge uleiul in wok, adaugam ghimbirul, ardeiul iute taiat subtire, carne de porc, sosul de soia si sare dupa gust(atentie sosoul de soia este destul de sarat, pt noi a fost suficient de sarat si n-am mai adaugat sare)


Prajim carnea pana isi schimba culoarea, apoi adaugam ceapa, cubuletele de ananas si mazarea, omogenizam bine si lasam la foc potrivit timp de 10 minute.Servim cald alaturi de orez sau taietei de orez..!
Este foarteeee foartee bun!si ma pot lauda ca reteta mi-a iesit aproape ca cea care am mancat-o la restaurantul chinezesc:D!!