duminică, 26 septembrie 2010

Pui cu legume si bulgur

Aveam in gand sa fac fajitas insa, cum nu aveau tortillas la magazinul de langa noi si nici chef sa merg la un market nu aveam, am ales sa fac pui cu legume si bulgur.

İngrediente:
-1 piept de pui
-1 ardei rosu
-1 ardei galben
-1 ardei verde
-1 ceapa
-2 lime
-3 linguri ulei de masline
-o lingurita oregano
-piper rosu
-piper negru
-sare



Spalam si curatam de pielite carnea de pui, dupa care o taiem fasii.Dam pe razatoare coaja de la lime, stoarcem si sucul, adaugam oregano, piper rosu, negru, sare dupa gust.Punem si fasiile de pui, amestecam bine si lasam la marinat cca. 30 de minute.


 Taiem legumele fasii.


Adaugam marinata peste uleiul incins si prajim timp de 5-6 minute.Punem si legumele si lasam la foc mediu timp de 10 minute.Amestecam din cand in cand!

Bulgurul(este facut din grau pisat)l-am spalat si l-am prajit in margarina timp de 3-4 minute, amestecand continuu.Am adaugat apoi apa fierbinte, sare si l-am lasat la fiert pana cand apa a scazut de tot!



O nebunie de arome si culori!